Aplikace,
která usnadní práci autoservisům

Projekt ViVeM vznikl v malém rodinném autoservise a my jsme měli tu čest ho zrealizovat. Přáním klienta bylo, co nejvíce zjednodušit každodenní administrativu, aby se mechanik mohl pořádně věnovat své práci na vozidlech. A protože na prvním místě je spokojenost zákazníků servisu, mysleli jsme i na ně.

Vivem logo white
Vivem laptop mockup
5 členů týmu 1 200+
hodin práce
Vivem laptop mockup

Cílem bylo poskytnout moderním autoservisům platformu pro evidenci jejich zákazníků, objednávek a servisovaných vozidel. Zároveň také usnadnit komunikaci mezi autoservisem a zákazníkem a umožnit zákazníkovi průběžně sledovat stav jeho objednávky. Úkolem bylo představit aplikaci, která bude přínosem jak pro autoservisy, tak pro majitele vozidel.

Rozhodli jsme se vytvořit virtuální pracoviště pro personál autoservisu, kde má uživatel možnost vytvořit profil zákazníka, propojit jej s detailním profilem jeho vozidla a následně zakládat objednávky. V evidenci se lze snadno orientovat pomocí filtrů. Detaily objednávky je možné sdílet se zákazníkem pomocí unikátního přístupového kódu. Zároveň jsme zjednodušili komunikaci se zákazníkem autoservisu na maximum a přidali funkci zasílání emailů. Dále jsme pro klienta vytvořili webovou stránku, která aplikaci představí dalším autoservisům. Do funkcionalit webu jsme přidali i interaktivní mapu, která zobrazuje servisy, které tuto aplikaci používají. Díky propracované architektuře jsme byli schopni aplikaci vyvinout tak, aby byla jednoduše a bez jakékoliv nutné pomoci přístupná. A zároveň jsme tak dokázali snížit náklady klienta o desítky procent měsíčně.

Rozhodli jsme se vytvořit virtuální pracoviště pro personál autoservisu, kde má uživatel možnost vytvořit profil zákazníka, propojit jej s detailním profilem jeho vozidla a následně zakládat objednávky. V evidenci se lze snadno orientovat pomocí filtrů. Detaily objednávky je možné sdílet se zákazníkem pomocí unikátního přístupového kódu. Zároveň jsme zjednodušili komunikaci se zákazníkem autoservisu na maximum a přidali funkci zasílání emailů. Dále jsme pro klienta vytvořili webovou stránku, která aplikaci představí dalším autoservisům. Do funkcionalit webu jsme přidali i interaktivní mapu, která zobrazuje servisy, které tuto aplikaci používají. Díky propracované architektuře jsme byli schopni aplikaci vyvinout tak, aby byla jednoduše a bez jakékoliv nutné pomoci přístupná. A zároveň jsme tak dokázali snížit náklady klienta o desítky procent měsíčně.